Friday, 23 August 2013

AEON KREDIT YANG SEMAKIN LAMA SEMAKIN TERUK SERVIS NYA


Aku hairan la... sedangkan bayaran dah di buat masih lagi sibuk nak hubungi orang setiap hari.. tetap sibuk nak tuntut caj kelewatan.. 

Aku tahu....bukan semua, namun majoriti customer service mereka memang yang seorang yang kurang ajar dan kurang cerdik... 


Tolong la...jangan ganggu...aku tahu bila perlu bayar...tak payah la sibuk minta bayar ikut tempoh yang korang tetapkan dan tak perlu juga kau bagi cadangan pinjam duit orang untuk bayar korang..

Wahai AEON kredit...minta perbaiki la semua customer service kamu kerana makin lama makin teruk servis yang korang bagi dan makin lama makin meluat orang nak jawab setiap panggilan korang.. 

Jangan korang jejaskan reputasi syarikat dengan orang2 yang korang ambik ni untuk meningkatkan marketing korang sedangkan makin lama makin ramai yang malas nk layan dan benci dengan korang.. 


No comments:

Post a Comment